Oyuna görsellik kazandırmak için ufaktan OpenGL konusuna giriş yaptım. Python kodlarıyla PyOpenGL kütüphanesini kullanıyorum. Çeşitli sitelerde örnekler mevcut ama kodları biraz eski olduğu için bu örnekleri yenilemem gerekti. Şimdilik basit bir menü tasarımı yapmaya çalışıyorum. Sağ tıklandığında çeşitli fonksiyonlar döndürecek. Oyun bu zamana kadar konsol üzerinde geliştiği için dönüşler konsol üzerinde gözüküyor ama bunu yakında halledeceğim. Kasım ayına kadar bazı temel şeyleri halledip kasımdan sonra 3D modelleme ile ilgilenmek istiyorum. Örneklerde GLUT kullanılmış ama bu araç özgür değilmiş, lisans bilgisini tam olarak bulamadım ama sanırım kullanmayacağım. PyGame gibi SDL kullanmayı düşünüyorum ki onu kullanırsam uğraşmaya gerek yok direkt PyGame kullanabilirim, can sıkıcı bir durum. Başa dönüyoruz bu durumda Panda3D mi PyGame mi? Cevabını zaman gösterecek.
Ek: Ogre3D kullanmaya başladım.